Klanttevredenheidscijfer opdrachtgevers

2019: 8,4

2018: 7,7

SAMENVATTING KERNCIJFERS:

Onze kerncijfers tonen aan dat de combinatie van onze vernieuwde visie én onze mensen die het verschil maken in 2019 tot resultaat heeft geleid:

• Tevredenheidscijfers opdrachtgevers en klant-debiteuren: gestegen!
  • Liquiteit- en solvabiliteitsratio's: gestegen (vér boven norm)!
  • Ebita: gestegen!
  • Ziekteverzuimcijfer: enórm gedaald! √

Nobody's perfect, ook wij niet. Er zijn nog meer wensen die we willen vervullen. Maar dat we hard op weg zijn naar de beste resultaten voor onze klanten en naar een 'best workplace' voor onze mensen staat vast!

Kortom: we zijn TROTS!

Klanttevredenheidscijfer klant-debiteuren

2019: 8,1

2018: 7,9

Ebita

2019: 1.620

2018: 1.560

Norm vereist door BFT = 1,1%

Liquiditeitsratio

2019: 2,43%

2018: 2,10%

Norm vereist door BFT = 25%

Solvabiliteitsratio

2019: 61%

2018: 51,8%

Personeel 2019

Het medewerkersbestand is in 2019 gedaald met 11,25 procent, van 160 medewerkers in januari naar 142 in december. Dit vertaalt zich door naar een daling van 10,4 FTE. De vrouw-man verhouding was in 2018 64 procent vrouwen tegenover 36 procent mannen. Eind 2019 is deze verhouding 68 procent vrouwen tegenover 32 procent mannen. De gemiddelde leeftijd in 2019 is 40 jaar.

Ziekteverzuim

2019: 2,0%

2018: 4,9%

Personeel 2018

Het medewerkersbestand is in 2018 (mede door een krimpende markt en een flink aantal efficiencymaatregelen) gedaald met 4,62 procent van 173 medewerkers in januari naar 164 medewerkers in december. Dit vertaalt zich door naar een daling van 8,4 FTE. De vrouw-manverhouding was in 2017 61 procent vrouwen tegenover 39 procent mannen. Eind 2018 is deze verhouding 64 procent vrouwen tegenover 36 procent mannen. De gemiddelde leeftijd in 2018 is 38 jaar.

Aantal ambtshandelingen

Exploten 2019: 68.160