KLANTEN AAN HET WOORD

Tevreden opdrachtgevers. Daar zetten we ons iedere dag opnieuw weer 100 procent voor in. Dat gaat verder dan enkel het incasseren van de openstaande vordering.

‘Janssen & Janssen is eigenlijk een verlenging van ons team’

Natasja van Loon, teamleider WonenBreburg:

‘Goed debiteurenbeheer begint bij de juiste én vroegtijdige informatie’

'We weten in het begin al veel sneller of een vordering haalbaar is of niet'

Francis Meester, Financieel Manager WOLF Rijbewijsshop

In het Zeeuwse plaatsje Oost-Souburg begon Freddy Wolf in 1964 een rijschool en het is tot op de dag van vandaag een dynamisch familiebedrijf onder de naam WOLF Rijbewijsshop. Met onder andere zoon Raymond aan het stuur. Na een periode met eigen rijschoolwinkels in diverse steden, ging in 2011 het roer om met internetmarketing. De winkels zijn gesloten, maar bij WOLF kun je nog steeds in veel grote steden rijlessen volgen. Het is een nog altijd groeiende rijschool met landelijke dekking in een bijzondere branche met heel veel aanbieders en met klanten in met name de leeftijdscategorie van 16,5 tot 25 jaar. We spreken met Francis Meesters, Financieel Manager, die door schade en schande heeft geleerd hoe je in financieel opzicht het beste met deze jonge doelgroep om kunt gaan.