‘Samen snel en makkelijk schulden oplossen’

Een visie waar iedereen achterstaat!

Samen, snel en makkelijk schulden oplossen Dat is wat wij iedere dag weer doen. In goede samenwerking met onze opdrachtgevers. We helpen hen zodat zij vanuit creditmanagement mooie KPI’s kunnen rapporteren. Maar we zijn er ook voor hun klanten, de klant-debiteuren. Onze benadering is het liefst motiverend, maar dwingend als het moet. Daar waar het kan proberen we hen weer perspectief te bieden. Een eerste stap naar een schuldenvrij leven. Want niemand verdient een leven met schulden.

Samen, snel en makkelijk schulden oplossen. Dat is simpelweg waar we voor staan en waar we voor gaan. We hebben een uitgesproken visie op schuldenproblematiek en de aanpak daarvan. We nemen onze verantwoordelijkheid in dit maatschappelijk probleem. Onze mensen maken hierin het verschil.

Els van Mierop kwam in 2019 ons MT-team versterken. Daarin pakte zij duidelijk de rol van visionair en aanjager. Ze brengt energie, houdt iedereen scherp, maar houdt ook een spiegel voor als dat nodig is.