‘Buiten winnen, is binnen beginnen’

Directeur Wilbert van de Donk over de highlights van 2019:

veel positieve ontwikkelingen

Onze mensen maken het verschil.

Dat is iets waar we onszelf in 2019 nóg meer bewust van zijn geworden.

Als oorspronkelijk een familiebedrijf is dat familiegevoel altijd al aanwezig geweest en in 2019 alleen maar sterker geworden. We hebben onze mensen in hun kracht gezet: waar krijgen zij energie van en wanneer zitten ze op hun plek? De ontwikkeling van onze collega’s stond centraal. We hebben samen gebouwd aan een verbetering van onze organisatiecultuur. Aan de buitenkant winnen is immers aan de binnenkant beginnen. Dat bleef bij onze opdrachtgevers ook niet onopgemerkt. De markt is al jaren aan verandering onderhevig en tarieven staan onder druk, maar – met gepaste trots – kan ik zeggen dat onze resultaten er niet om liegen. We behoren tot de top van de meest gezonde kantoren in onze branche.

Onze collega’s krijgen en nemen hun verantwoordelijkheid en zetten dat stapje extra. Onze vernieuwde kernwaarden ‘Verantwoordelijk, In beweging en Samen’ zijn dan ook verweven in alles wat we doen. En dat uit zich niet alleen in goede resultaten, het zorgt ook voor een warme band met onze opdrachtgevers. We werken samen aan het snel en gemakkelijk oplossen van schulden. Ik word dan ook heel blij van de mooie woorden die onze opdrachtgevers in de interviews in dit jaaroverzicht zeggen. Dit jaaroverzicht van 2019 staat in het teken van onze mensen. Want zij zijn hét succes van 2019. Veel leesplezier.

Wilbert van de Donk